tirsdag den 26. januar 2010

Hyldest til hverdagen

Jeg vil begynde at skrive herinde igen!

Og jeg vil lægge ud med et digt jeg lige har skrevet :) Enjoy!


Hyldest til hverdagen


Jeg holder af hverdagen
Af alle de ting
Der gør hverdag til hverdag
De ting der sker hver dag
Næsten da
De ting der ikke sker
Jeg holder af at mærke kulden om morgenen
Jeg holder af vreden gennem min krop, når jeg bliver vækket med stadig forøgende surhed
Jeg ser det ske
Jeg holder af at være sammen med mine venner
Jeg holder af når mine venner er sammen uden mig
Klarer sig fint
Jeg holder af morgen,
                                          Middag,
                                                              Aften,
                                                                                      Nat,
Jeg holder af klaveret.
Jeg holder om klaveret. Støtter mig.
Græder.                                  Griner.
Jeg holder af uvidenheden om hvad jeg skal tage mig til
Jeg holder af ikke at have kontrol over hvad jeg laver
                                                                                                     For jeg laver en del
Jeg holder af at rive mig løs
Jeg holder af at prøve at være nærgående
Jeg holder især af musikken
Også musikken holder jeg om.
Hverdagen går hurtigt
                                                                                         En
                                                                     To
                                             Tre
Så er den væk.
Hverdagen holder af mig

Hverdagen holder om mig.

1 kommentar:

  1. Det er suverænt godt skrevet
    godt gået Kristian

    SvarSlet