tirsdag den 10. august 2010

Et nyt kapitel




Så er det nu!


Jeg er netop vågnet, og er listet op på mit værelse for at skrive dette sidste indlæg før jeg starter på gymnasium.

Lige nu har jeg lidt svært ved at finde ud af hvad jeg syntes om det...... Det er vel....... Fint nok?
Nej, det bliver rigtig spændende, det er sikkert, men jeg er ikke nær så overvældet som jeg måske burde være. Det virker egentligt rimeligt overskueligt og naturligt. Som noget jeg har ventet længe på og nu kommer det og det er fint nok.

Jeg sov sammen med Mia i nat. Det var rigtig hyggeligt, og en god måde at afslutte et fantastisk år sammen, og at starte en ny æra på en gang. Hvis der er nogen man kan hygge, sådan rigtig hygge med, så er det Mia. Det er helt fantastisk. Jeg er dog lidt bekymret, for Mia's kæreste, Nuñez er sådan lidt knotten over, at hende og jeg er så tætte venner. Og det forstår jeg egentligt godt... Jeg håber bare ikke, at det tager overhånd...

Nå, men jeg skal til at gøre mig klar! Man vil trods alt gerne have udseendet i orden på første skoledag :)

1 kommentar:

  1. Din profil er mega nice? Har du bare lejet sygt med html koder, eller gadjets som det hedder her? Oder :D?

    SvarSlet