fredag den 28. august 2009

Et nyt liv


I et år, er jeg blevet skænket et nyt liv. Jeg bor anderledes, jeg spiser anderledes og jeg har andre venner, men jeg har stadig fri adgang til mit gamle liv. That's right; jeg er på efterskole.
Og det ikke beskrives hvor meget jeg elsker dette sted. Alle mine venner bor 15-30 sekunder væk på gåben, og vi er hele tiden sammen. Hverdagen er vidunderlig og ugerne går, som var de sekunder. Og nu sidder jeg her, om morgenen i min meget velfortjente weekend og tænker tilbage på alt det der er sket i denne paralelle verden. Mit hoved kan næsten ikke rumme det. Vi har, næsten alle sammen, sovet inde i Harmonien (Foredragssalen) og jeg er stået op før de andre, fordi jeg ikke var træt.

Jeg kan huske i går, hvor vi sang Linedanser som fællessang. Smukt øjeblik. Jeg var lige ved at græde.

Jeg kan huske en af de første par dage, hvor jeg, og nogle venner (Ida, Aksel, Mikkel og Gustav ftr.) bestemte os for at samle et Kashmir cover-band, og øve samme aften. På selvsamme aften havde vi allerede næsten The Story of Jamie Fame Flame på plads.

Jeg kan huske alle de aftener hvor jeg bare har ligget sammen med Ida og snakket. Fantastiske øjeblikke.

Jeg kan huske Bårings Got Talent, et talentshow hvor vi fik lavet grupper, og så lavede vi alle et bidrag. Min gruppe lavede, som de eneste, noget der ikke havde noget med musik at gøre. Vi lavede nemlig et humoristisk trylleshow, hvor det var meningen alting skulle gå galt for tryllekunstneren. Min yndlingsdel var, hvor jeg som gæstemagikeren gav en "tilfældig" i publikum orgasme. Den tilfældige var selvfølgelig fra vores gruppe, nemlig Jakob. Og idet han gjorde det råbte han højlydt "Åh, JENS!!" Ah ja.... Min gruppe blev nummer 2, kun overgået af Mikkels fede hjemmelavede sang

Jeg kan huske da vi allesammen gik ned til stranden, og Gustav og Aksel hoppede i vandet med tøj på. Deraf billedet. Aksel gik hjem i vådt tøj, men Gustav lånte Ida's buksedragt.

Jeg vil opdatere med flere indlæg om fede øjeblikke, men til alle jer der undrer jer: Jeg har det fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar