onsdag den 2. september 2009

We All Need Some Light!

Jeg har fået et nyt band her i dag.

Min gode ven Gustav kom hen til mig, og sagde venligt "Dolle, det er egentlig længe siden vi har snakket sammen." Hvilket faktisk var rigtigt nok. Indså jeg. "Men jeg starter et band sammen med Dan, Sebastian og Rasmus. Vi kalder os for sjov Eliten, og vi har som mål at spille noget, som ingen andre kan finde ud af at spille. Men vil du ikke være forsanger?" Der tabte jeg næsten fatningen. Dan, Sebastian, Rasmus og Gustav. De er fandme gode til musik. Og fede at være sammen med. Og så vil de have MIG som forsanger?!


Men sådan var det, og vi øver senere samme dag. Vores første nummer skulle blive We All Need Some Light af Transatlantic. Et ret fantastisk nummer i sig selv, og som Gustav på forhånd havde spottet, var den perfekt for mig at synge. Så vi øvede den. Og det lød fedt.


Men da jeg stod der og sang, kom jeg til at tænke på hvad det var jerg sang. "We all need some light. Turn on your light and wash the darkness away."

Vi har alle brug for en chance, for et lys, men det er op til sig selv at finde, og tage chancen. Man skal selv tænde lyset. Det syntes jeg er tankevækkende. Tidligere i sangen nævnte jeg også "Some people think think they have none, they might as well stay down."

Hvis man ikke selv mener at man har et lys, skal man ikke engang prøve på at tænde det. Men hvis man tror på sig selv, kan man tænde sit lys. Og lyset, er noget alle har brug for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar